donderdag 4 juli 2013

Tour de Fleece

Nu de tour de France is begonnen ben ik begonnen aan de Tour de Fleece via ravelry... Het is de eerste keer dat ik hieraan deelneem en om eerlijk te zijn is het een prima stok achter de deur om iedere dag een klein stukje te spinnen. In de weekenden op mijn wiel en door de week op de tol.

Hierbij een aantal foto's van de verschillende dagen:
Hierbij witte schotland waar ik in de weekenden mee bezig ben. Ik denk dat ik deze hierna nog ga verven...

Dit was van dag 3 een schaap waarvan we niet precies weten wat het is (waarschijnlijk zwartbles) op mijn tolletje

En hier dag 4. Ik had lekker doorgesponnen op dag 4 en 2 keer een mooi bollete gesponnen. Hierbij op de tol getwijnd voor de eerste keer! Ik ben er best trots op, het is mooi dun maar helaas nog niet helemaal gelijkmatig.
 
 
After the start of the Tour de France I started with the Tour de Fleece from ravelry. It is my first time joining but it is fun and it is a good way to spin every day. During the weekends I spin on my wheel and during the week on my spindle... On my wheel I'm working with schotland fleece which I probably going to dye.... On my spindle I have a sheep which I don't know what it is but we think zwartbles. On day 4 I plyed the first time on the spindle and it turned out nice!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten