donderdag 25 juli 2013

Tour de fleece & My little pony

De tour de fleece is ondertussen voorbij..  Ik heb heel veel leuke dingen geprobeerd zoals art-yarn en boucle garen.
Ik heb ruim 680 m gesponnen en ik ben nog bezig met verschillende draadjes op mijn tollen.
Hierbij het boucle draadje
Volgend jaar doe ik weer gezellig mee!

Ik vond een ontzettend leuk patroon van een my little pony op deze website.
Ik ben hem gaan proberen en dit is het resultaat geworden

 
Volgens mij heet deze pony apple blosem... Ik ben nu bezig aan nummer 2, met een kleinere haaknaald en wat aanpassingen in de hals. De ogen zijn gemaakt van vilt en pearl pennen.
Ze krijgt een plaatsje in mijn moeders naaikamer :)
 
The tour de fleece is finished. I spun over 680 m and had lot of fun with trying new techniques, like art-yarn and boucle yarn. I still have some on my spindles which I will finish soon.
I found a pattern for a my little pony here and made one. I think this pony is called apple blosem.. I'm already making nummer 2 with a smaller hook and some changes in the neck. The eyes are made with felt and pearl pens. This pony will get a spot in my moms sewing spot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten