maandag 21 januari 2013

Winter

Het is al een hele week echt winter, met sneeuw. Heerlijk en prachtig om te zien. Na een aantal echt drukke weken voor de studie heb ik mezelf een echt vrij weekend gegeven. Ik heb mijn batt kunnen spinnen die ik nog had van de dag van de wol.




Ook vond ik echt een ontzettend leuk patroontje voor sleutelhangers. Ze zijn heel makkelijk te maken wil je weten hoe klik dan hier. Deze gaan allemaal naar het Poekie project, en ik ben van plan om er nog een heleboel meer te maken. Het is ideaal om restjes op te maken!


 
It is already a few days a real winter, complete with snow. I love it! After a few really busy weeks for my study I gave myself this weekend a real weekend off. I was able to spin the batt I bought at the day of the wool. Also I found a really easy and cute pattern for keychains. These keychains will all go to Poekie and I'm planning to make a lot more! They are great to use with scrap yarn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten