maandag 7 januari 2013

happy new year

Ja het is weer een nieuw jaar met nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden. Na een drukke tentamen periode vlak voor de kerst had ik vakantie en heb ik lekker veel kunnen doen. Helaas niet alleen lekker breien, er moesten ook andere dingen gebeuren, zoals mijn kamer opruimen... Ik heb wel lekker veel kunnen doen ik heb verschillende wolletjes gesponnen
Zoals deze paars/roze wat onderzettertjes gaan worden voor mijn zus
En deze alpaca/zijde mengsel
 
purple wool top
Deze paarse wol die ik heb gewonnen bij Campaign for wool
 
Ook ben ik bezig met het breien en haken van babymutjes voor save the children, iets wat erg leuk is om te doen.
candy baby hat
 
Een voorbeeldje van een babymutsje, er staan er meerdere op mijn flickr account :)


Yes a new year! Just before christmas I had a lot of exams but after the exams I had a christmas break in which I could do a lot, not only crafting, but also a lot of other things, like cleaning my room... But I also did a lot of spinning like these purple/pink one which will become toasters for my sister, and a alpaca/silk mix. Last I also spun a purple wooltop I won at the campaign for wool. I started knitting little babyhats for save the children which is fun to do. More pictures of babyhats can be found on my flickr acount :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten