dinsdag 3 april 2012

Quilt

Ik schaam me een beetje dat ik al een hele tijd niets meer gepost heb. Ik heb deze weken ook niet zoveel gehaakt, want ik heb weer een keer mijn quilt uit het stof gehaald.
Ik ben namelijk met allemaal hexagons bloemetjes aan het maken voor een 1 persoons sprei. Voorlopig ben ik hier nog mee bezig en het duurt ook nog wel even. Ik zal er binnenkort een foto van maken :)

Hier is wel alvast een klein stukje. Ondertussen is de lap al wel groter!
Already a small piece but it is bigger now!


I'm a bit a shamed that I didn't posted anything for so long. The last weeks I also didn't crochet so much because I started my wuilt again. I'm making al flowers of hexagons for a bedspread for 1 person. I'm not going to finish this project quickly ;). I will make a picture soon! In the picture above there is already a small piece but meanwhile it became bigger :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten