dinsdag 29 april 2014

KAL bessen plukken - KAL picking berries


 Ik heb meegedaan aan de KAL bessen plukken. Het is mijn eerste paar sokken wat ik af heb gemaakt (niet mijn eerste sokken, ik heb al wel eens een mini sok gemaakt en nog een keer een spaarsok)
Ik had deze sokken op 2.25vierkante naalden gemaakt in de hoop dat ze me zouden passen. Maar helaas, ze zijn veel te klein voor mij! Gelukkig passen ze mijn moeder wel!

Dit zijn ze geworden:

stiekem ben ik er best wel trots op ;) Ik heb het 2e paar alweer op de naalden staan, voor mijn zus deze keer :)


I participated in the KAL picking berries. It is my first pair of socks that I finished (not my first socks, I finished a mini sock and 1 saving sock) I knitted these on 2.25 square needles, in the hope they would fit, but they didn't they are way to small for me! But luckily my mom fits them :)
I quite proud on my socks. I've already have a second pair on my needles for my sister



Geen opmerkingen:

Een reactie posten