vrijdag 22 februari 2013

Kleurtjes en babydekentje-- Color and baby blankets

De afgelopen paar weken heb ik het flink druk met een ontzettend leuk vak van mijn opleiding. Het is een vak over plantvirussen waarbij we ook veel praktijk krijgen.
En dan kan het zomaar zijn dat je dit als resultaat krijgt:
Het ziet er enger uit dan dat het is, maar ik wilde het vooral laten zien vanwege de kleur groen, die ik erg mooi vind. Helaas ben ik nog nooit deze kleur groen tegen gekomen in de winkel...

Omdat ik dus een druk vak heb, ben ik niet veel toegekomen aan haken of breien, laat staan spinnen. Wel heb ik nog even de kans gezien om een babydekentje af te maken. Ik heb dit patroon 50 tinten roze genoemd ;)
 
Het is een heel klein baby dekentje voor Sven's sterrenmutsjes.
 
This period I have a really nice but busy course for my master. In this course I learn about plant viruses and I get to work with them in the lab! And than you get this kind of results. Don't worry it looks worse than it is ;) I only wanted to show it because of the green, I love this green, to bad you never find it in the store...
Because it is a busy course I hardly could do any knitting or crocheting or spinning.. Although I found the time to finish this baby blanket for Sven's sterrenmutsjes. I called the pattern 50 shades of pink..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten